Translate

sobota 13. prosince 2014

Magické dlaždice aneb V jednoduchosti je krása

Po návštěvě v Zahrádkách jsem se začala zajímat o dění v pražském patchworkovém světě – a narazila jsem na jeden obchod. Tak jsem se stala doživotní "žačkou" a fanynkou několika skvělých žen. O kurzu základů u Květy Sudové a jak to dopadlo se samplerem z toho kurzu snad někdy příště...
   Říká se, že všechny začátky jsou těžké, ale je v nich také veliké kouzlo objevování neznámých vědomostí, je to dobrodružství... Vrhla jsem do víru nových a nových kurzů, ze kterých mi dodnes zůstaly (vzadu v policích skryty pod hromádkami nasyslených látek) nedodělané kousky. Několik těch kousků se mi ale nakonec podařilo došít – a mezi ně patří magické dlaždice. Nakonec jsem ušila deky dvě. A když to tady tak píšu, říkám si, že by bylo fajn ušít další :)
















   Tímto svým výtvorem jsem podarovala mámu, další pak putovala do domácnosti mého bratra. No ano, prvními oběťmi tvorby všech začínajících patchworkářek se stávají rodinní příslušníci – ti moji ani moc neprotestovali :)


















Autorkou vzoru je Kathleen Bisset: http://www.kathleenbissett.com/Magic.html
V internetové studnici vědomostí lze určitě najít mnoho návodů na tento jednoduchý, ale efektní a moderní vzor zvaný MAGIC TILES. Při troše snahy lze dokončit deku za víkend...



Žádné komentáře:

Okomentovat