Translate

čtvrtek 10. prosince 2015

Allietare part 2 a hvězdy

Úspěšně pokračuji v šití MQ od Bonnie Hunter, až do neděle je možné na tomto odkaze ZDE přidávat fota či odkazy na blogy s hotovými (či nehotovými) částmi. Pak se tento Link-up uzavře a v pondělí bude otevřen nový, ke třetí části MQ, který bude uveřejněn tento pátek...

Takže tady je můj postup:
ve středu večer...



a předtím v úterý večer...

























Špendlík spíná vždy čtyři stejně barevné kousky. Setů má být 20, takže jsem v půlce.


Jako správný následovník Bonnie K. Hunter samozřejmě používám její techniku "Leaders and Enders" - nešiju všechny "bloky" dohromady, ale vždy jen ty čtyři stejně barevné kousky metodou nekonečné nitě. Tzn. neodstřihávám niť za každým kouskem, ale strkám je do stroje za sebou. Abych v tom měla pořádek, vždy je všechny čtyři najednou pak žehlím, stříhám atd. A aby bylo vždy něco pod jehlou ve stroji a já niť nemusela přestřihávat, šiju mezitím jiný projekt. Už před časem jsem si všimla, že některé patchworkářky-lektorky na videech používají kousek látky, kterou stále dokola prohánějí strojem mezi jednotlivými kroky šití – to mi přišlo trošku škoda té látky. Když jsem ale viděla, jak to řeší Bonnie, moc se mi to líbilo. A jelikož je tématem nejbližší výstavy PPM pro klasický patchwork hvězda, šiju právě takové pěkné "neposlušné hvězdičky":
























Už jich mám pár ušitých, teď začínám uvažovat o tom, jak je usadit do deky... :)

2 komentáře:

  1. Pěkné to máš a hvězdičky vypadají výborně. Když je Bonnie začala šít, připadaly mi látky málo kontrastní, že hvězdičky nevyniknou, ale ve výsledku to vypadalo úplně super. Tvoje budou ještě víraznější a tmavší látky máš krásně barevné, to budou hvězdičky jedna radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Hvězdičky jsem chtěla vyzkoušet hned, jak jsem je poprvé viděla - a je to docela zábavné šití :)

    OdpovědětVymazat