Translate

středa 10. února 2016

Co chystám na 10. PPM (1)

S blížícím se termínem konání 10. Prague Patchwork Meeting – první víkend v dubnu – je třeba trochu zvýšit tempo šití... Před téměř dvěma lety vyhlásila Jitka Jirkovská projekt Antik quilt: pokuste se ušít quilt podle nějakého opravdu starého kousku. Jelikož jsem si vědoma svých omezených časových možností, nechtěla jsem se pouštět do šíleností typu Dear Jean (z té mám ušitý jeden blok už hodně dlouho...) – a tak jsem se vůbec nechtěla zúčastnit. Pak jsem ale na stránkách Bonnie K. Hunter (jsem její nadšená obdivovatelka) narazila na tzv. Lozenges (což se dá přeložit jako pastilky – cucavé léčivé bonbony, většinou čtverhranné) a bylo to jasné... V mém provedení zatím vypadají takto – a když to všechno půjde dobře, tak quilt do konce tohoto týdne došiju a prošiju...


Žádné komentáře:

Okomentovat