Translate

středa 30. března 2016

10. PPM je za dveřmi

Ne, neumřela jsem, jen se snažím ve volném čase mimo práci a rodinu připravit nějaké přebytky do našeho klubového bazárku, došít jeden polštářek (ehm – už aspoň vím, co budu šít) a do toho rozdejchávám každoroční jarní posun času (ten podzimní mi kupodivu problém nedělá ;) ).
   Pokud odebíráte Newsletter PPM, víte už, že výstava bude opět přímo nacpaná nádhernými pracemi žen (a občas i mužů) z celého světa. A slovo "nacpaná" je letos podle paní ředitelky prý opravdu na místě – k vidění toho bude mnohem víc, než v minulých letech :) – vždyť je to jubilejní desátý ročník!
   Kdo se těší na klasické quilty, určitě nebude zklamán – kromě soutěžní kategorie, kterou hodnotí zahraniční porotci (a zároveň většinou i přednášející na workshopech), na téma Hvězdy, je tu volná kategorie "český quilt", kde naopak mohou hlasovat návštěvníci až do konce výstavy – to už je každoroční klasika. Ale letos je tu ještě galerie TOP10 – deset vybraných autorek vystavuje po dvou svých quiltech, jde o ohlédnutí za soutěžemi (a vítězkami) posledních let. Z našeho pražského klubu tradičního patchworku vystavují Jitka Jirkovská a Hanka Dlhá, těšit se můžete ale třeba i na Danuši Březinovou z 1. Moravského, který v posledních letech mívá i vlastní klasickou galerii (a letos snad budou opět).
   A abych se pochlubila i vlastním peřím – a také mnohem pestřejším peřím svých kolegyň z klubu – máme letos svoji vlastní galerii věnovanou projektu "antic quilt 2016". Požádala jsem účastnice tohoto projektu, aby mi poslaly foto historického quiltu, který je inspiroval a případně dopsaly pár řádek. A mám osm kartiček – pevně doufám, že quiltů bude víc... a ještě víc doufám, že mi nějaký šotek neztratil mail s fotkou a textem od některé ze zúčastněných, protože jsem připravila tyto kartičky, které budou viset u jednotlivých quiltů...
   Tak – a kdo se teď ještě netěší, tak já už nevím :))))


Žádné komentáře:

Okomentovat