Translate

úterý 26. dubna 2016

Ohlédnutí za 10. PPM (2) – Ozvěny 2015

Druhé ohlédnutí jsem věnovala quiltům, které jsme loni šily na workshopu.


 Více textu i fotografií uvnitř článku.


   Další ohlédnutí za letošní PPM musím nutně věnovat Ozvěnám. Tato nesoutěžní galerie bývala součástí prvních PPM. Šlo o to ukázat, co se šilo předchozí rok na workshopech – jak si s tím kdo poradil. V posledních letech na tu galerii nějak nedošlo, ale letos se pořadatelky rozhodly opět vyvěsit několik hotových quiltů z loňského workshopu s Kaffe Fassettem a Brandonem Mablym a proto nabídly účastnicím jejich kurzu možnost zdarma své quilty vystavit. Osobně bych tuto galerii uvítala každý rok, už jen proto, že jsem viděla některé výsledky z jiných loňských workshopů - a byla to paráda. Na druhou stranu chápu organizátorky, výstavní místnost není nafukovací...

   Nahoře je můj quilt, který jsem nazvala "Barev se nebojím", neboť tohle přesně KF prohlásil, když došlo na závěrečné hodnocení: "Na tomto quiltu je vidět, že se autorka nebojí barev." Což je od autora designových látek až v šílených barvách, docela poklona, ne?

    Ozvěny 2015 visely otočené k prosklené stěně, za kterou vede spojující chodba ke squashovým kurtům, odtud byla také nejlépe viditelná, takže je docela možné, že někteří tyto quilty zcela minuli. Ovšem ten, kdo šel na nějaký workshop, či se vydal obdivovat výběr artquiltů SAQA, na ně měl pěkný výhled. Tím se chci trochu omluvit za fota z úhlu, nebylo tam moc místa - a vlastně jsem si ani moc neuvědomila, že fotím takhle nakřivo...

   Bohužel jsem si nenapsala, kdo všechno hotové quilty vystavoval, vím akorát o Romaně a Lavinii z Rumunska, vedle které jsem kurz absolvovala a která letos opět na PPM dorazila. Snad mi autorky prominou – nebo se přihlásí :)

autorka quiltu: Romana Černá
autorka quiltu: Lavinia Gheorghe

Žádné komentáře:

Okomentovat