Translate

pondělí 19. prosince 2016

En Provence Mystery, part 4 (Pochlubte se v pondělí)

Čtvrté pokračování mystery quiltu od Bonnie Hunter bylo tentokrát celkem jednoduché, mohla jsem tedy dodělat i fourpatche z minula. Bohužel jsem nestihla nic dalšího, protože jsem půlku víkendu úpěla s rýmičkou v posteli...


Takže tady je mých 80 neutrálních trojúhelníků s fialovými rohy.

I am a bit sick, so I sewed only these 80 pieces this weekend... and I finished fourpatches from the last week :))) 


Na ostatní účastnice projektu mrkněte sem:
http://quiltville.blogspot.cz/2016/12/mystery-monday-link-up-part-4.html


Minulý víkend jsem tu pod článkem řešila přídávání komentářů a zjistila jsem následující – není třeba se přihlásit jako uživatel google produktů, můžete přidávat příspěvek jako anonymní, nebo v roletce vybrat například Jméno/název, kde pak vpíšete jméno dle svého uvážení. Jediné, co po vás bude blog chtít, je ověření "lidskosti". Takže zaškrtněte políčko "I'm not robot" a poté vyplňte jednoduchý vizuální text. Toto ověření zřejmě nejde vypnout.

A co vy jste stihli od minulého pondělí? Pochlubte se!






2 komentáře:

  1. Hezky ti to přibývá a moc se mi líbí ta fialová látka s kolečky. Že by Kaffe? Jinak ten komentář už je ok, jak píšeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ta fialová látka s kolečky je Kaffe :)

      Vymazat