Translate

čtvrtek 1. června 2017

Výzva #100days100blocks2017 – první čtvrtina

Už téměř před měsícem jsem se přidala k jedné z mnoha akcí SEW ALONG (česky "šijme společně") – k výzvě #100days100blocks2017 (100 bloků za 100 dní).

Bloky 1–9
 
Všechny důležité informace můžete najít u australské blogerky GnomeAngel. Každý den je třeba na Instagramu zveřejnit jeden blog ušitý podle knihy City Sampler – 100 modern quilt blocks od Tula Pink (v elektronické podobě je k dostání na Amazonu). Bála jsem se, že nebudu stíhat šít, ale bloky nejsou úplně složité, spíš je třeba si dopředu rozmyslet, z čeho budete šít... zvolila jsem scrapovou variantu (jak jinak) v modrozelené kombinaci... Dnes jsem zveřejnila blok číslo 26, jsem tedy za čtvrtinou akce – a jsem nadšená... Tato "soutěž" mne nutí sednout si alespoň na chvilku ke stroji skoro každý den (většinou šiju dva bloky najednou, někdy i víc)...
Svoje bloky zveřejňuji na Pinterestu: https://cz.pinterest.com/ivka22/my-100days100blocks2017/
Ale pokud se chcete potěšit bloky quiltařek z celého světa, zadejte na Instragramu do vyhledávání: #100days100blocks2017
Pokud se zúčastněným podaří zveřejnit na Instragramu každý den včas ušitý blok (podle individuálního časového pásma konkrétních účastnic), mohou za každých 10 bloků získat zajímavé ceny. No, šance mizivá :) Pro mne je mnohem větší motivací, že "teď s tím přeci neskončím, když už jsem tak daleko..." Držte mi palce... :)

bloky 10–18

2 komentáře:

  1. je to krásný, ale bohužel jazyky mi nic neříkají, obrázky sice vidím ale míry z nich bohužel nevyčtu, hned bych se do toho dodatečně pustila..

    OdpovědětVymazat
  2. U této výzvy se předpokládá, že si pořídíte vlastní kopii knihy, podle které se šije... v této konkrétní knize vlastně není žádný psaný návod, jen kresby a rozměry v palcích - takže je nutný jistý stupeň znalosti šití patchworku, ale bloky jsou tak jednoduché, že je to dá i velmi mírně pokročilá quiltařka... jinak jsou bloky velké 6,5 palce, tedy 6 palců zašité v dece...

    OdpovědětVymazat