Translate

pondělí 6. listopadu 2017

On Ringo Lake – úvod

Už před pár dny na svém blogu vydala Bonnie Hunter úvodní díl nového mystery quiltu – totiž barevnou kombinaci... Přestože jsem se zpočátku trochu bála, že to ze zásob nedám dohromady, opak je pravdou... Možná že ještě něco dokoupím, nebo naopak některou z látek nakonec vyřadím, protože mi do vzoru nebude pasovat... ale takhle jsem zatím spokojená. Hnědé jsou tmavší, než na mojí fotce, přeci jen zářivkové světlo udělá svoje. Neutrálními látkami jsem se letos snažila zásobit více, než v uplynulých letech, proto je sestava trochu pestřejší... Po dvouměsíční pauze, kdy jsem si nesedla ke stroji, začíná zimní šicí maraton :) První šicí díl tohoto mystery vyjde 24.11.

Světlejší látky (tóny až do skořicové) jsou vlevo, vpravo (i když to tak nevypadá) jsou tmavší – sama jsem zvědavá, jak budou fungovat v menších kouskách.

Toto barevné rozpětí nazvala Bonnie "od korálu k melounu" - možná dvě prostřední látky, které jsou ve skutečnosti růžovější nakonec vypadnou. Třetí zleva je moje vlastní batika, moc se těším, jak bude do quiltu pasovat.

Světle modré a tyrkysové tóny, některé s lehkým nádechem do fialova, jsou tam některé látky z dob mých začátků, kdy jsem nakupovala po metrech, což teď dělám jen málokdy.

A neutrální látky, opět hodně světlé jako loni.

1 komentář:

  1. Už se těším, zatím to vypadá, že taky nebudu muset nakupovat, jen tu světle růžovou moc nemám.

    OdpovědětVymazat